En händelserik dag

idag har jag och lina kollat på en lägenhet i gamla stan, den var skitfin faktiskt. nu får ni inte misstolka det här att jag och lina tittade på lägenhet tillsamans, amanda är ju uppe i stöde så lina fick rycka in och följa med mej och kolla, jag hoppas att vi har lite tur nu och får lägenheten.

idag har jag även varit upp på åkerslund i ljusdal med grabbarn och tjejen ifrån brandkåren i ljusdal, eftersom vi ska få ny brandbil snart så åkte vi upp dit och övade med ett nytt släcksystem som vi ska få till bilen, det är bra att öva så vi ver hur vi ska göra när det brinner någonstans i loos området. det var allafall skitkul att släcka bränder, jag tror att jag är en liten pyroman. sen åkte vi ner på station i ljusdal och fikade och snackade lite skit.

sen fick jag veta att motorn på våran bil har rasat, så det blir en ganska dyr historia, ungefär 10.000 bagis,. jag får skylla mej själv när jag är så dum och köra med dålig kamrem. då får man stå sitt kast. men som tur var så hittade lasse en ganska så billig motor ifalun, annars hade nog total kostnaden blivit dubbelt så dyr.


veckans lista kommer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0