felstavat-ovanligt?

Oj, har fått en kommentar av Sofie, har visst stavat fel på min nyazeeland länk, även om ni borde fatta det, det ska iaf vara www.amandaochandreas.blogg.se/nyazeeland .



 Mitt internett har börjat hoppa ur hela tiden, det är rätt jobbigt faktist, men iaf så har jag vart i skolan idag, ganska ovärt, och har insett att vi inte har några lektioner i morgon eller på torsdag, så nu ska jag åka hem igen, sen tillbaka på fredag då det är mösspåtagning, GILLA. då är vi ju offeciellt studenter. har även fått en uppgift i historia idag, men det är en bra uppgift, jag kan få mvg om jag gör den, annars får jag vg...

Sen på lördag så flyttar vi och på måndag så sätts betygen. pirrigt och spännande vad man hamnar på för poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0