Fotbollshelg!!

just nu är vi uppe i los, gumman och jag. vi åkte upp i går och sov i våran sommarstuga nallen. vi kallar det våran sommarstuga eftersom vi är där varje sommar, jag trivs skitbra i den lilla stugan faktiskt.

jag har även spelat lite fotboll idag med loos p50, jäklar vad kul det var, men ack så jobbigt, för man är ju inte så tränad faktiskt, det märkte man när man blev från sprungen gång på gång. jag fick faktiskt förtroendet att lägga en frispark, som min kollega på byggfakta nicka in, frasse heter han. så då fick man en assist alla fall. jag kommer att ha grym träningsvärk i morrn kan jag tänka mej, så jag tänkte att amanda ska få massera lite i kväll.

nej nu ska vi ladda för schlager mys så här på final dagen.

ha det gott i stugorna och glöm inte att se hockeyfinalen i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0