Har du gris?

En riktigt härlig dag är det idag, så därför har jag setat i solen och ätit mjukglass på stödegrillen, riktigt mysigt. Han som äger stället frågade om jag hade en gris, jag fattade inte riktigt vad han menade men till slut så fattade jag att han menade mitt halsband, han frågade om han fick köpa det...


Trodde han att jag skulle sälja denhär godingen?



Hittade 2 bilder till på telefonen, som det var meningen att jag skulle lägga upp lite tidigare, fast det blev bortglömt, här är de iaf:


Lunchade på nyfiket, riktigt gott med kycklig och alla dess tillbehör,
minus för skolatsalsbrickorna bara...


Mitt och Andreas 1000 bitars pussel, fast nu har jag lagt alla de understa bitarna också, bara himlen kvar, det är faktist bara jag som har byggt än så länge, hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0