Hejsan i stugorna!!

jag har väl egentligen inget intressant att säga, men jag kan skriva några rader ändå. jag har nyss kommit hem ifrån och har precis svullat i mej korv och bröd, fan vad gott det var.


det har gått 2 dagar av arbetsveckan och jag har inte sålt nå än, men det kommer nog innan fredag tror jag. när vi har lite tid över på jobbet så brukar vi skriva på en historia, jag,stefan och daniel. vi skriver några rader var och sen får vi se hur den slutar om några veckor.

till helgen ska vi upp till stöde hela ligan, det blir sista helgen vi blir där uppe, för sen så ska jag och amanda flytta till ljusdal, så fort vi hittar en bra lägenhet, det kommer att bli skitbra att bo här tror jag. vem vet, vi kanske får köpa en husvagn att bo i, så vi blir riktiga trailer trash.

om några veckor så slutar amanda i skolan, jag är så glad för hennes skull, för hon har verkligen kämpat och varit jätteduktig trots allt tok som har hänt dom sista åren. en stor eloge till dej älskling.

nej, nu ska jag se bigbrother och diska snart.


ha det

Kommentarer
Postat av: Sofie

Seglet har en 1½ rummare i gamla stan, 55 kvadrat för 5000 i månaden. Synd att hyrorna ska vara så höga i ljusdal. Seglet är annars jättebra att ha och göra med. Kolla seglet.nu. =)

2011-05-04 @ 10:27:16
URL: http://sofiewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0