Morgontanke

Jag funderade på en sak i morse när jag inte kunde somna om, bara för att jag har sovmorgon :( buhu, men iaf, jag funderade på om vi "vita" är tjockare än de "svarta", och visst är vi det tack vara svält och att vi är så matberoenda, men jag tänkte på två personer som äter ungefär lika mkt... För jag har hört att det bildas fett kring organena för att skydda mot kyla, och jag menar djur som bor där det är kallt är ju mycket tjockare än de som bor där det är kallt, lika med hårighet, är människor som bor där det är varmt mindre hårig? bara en liten tanke som gjorde att jag inte kunde sova...

Nu är det 24 dagar kvar tills STÙDENTEN, så nu ska jag börja räkna ner :P 15 skoldagar är det också, typ ingenting de...jag LÄNGTAR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0