Nationellla prov

Matte C- check :)
Tror tillochmed att provet gick galant (måste sluta härma Andreas), det kändes så iaf, och jag som var så nervös för att jag inte har engagerat mig så mkt i matten föruton de 2 sista veckorna...

Måste också beröma min dator, så att den inte lägger av, för den är faktist helt fantastisk trots sina många år på nacken och sina resor fram och tillbaka, jag menar, den har ju varit ägd av mig i 3 år, så den har blivigt härdad, Nu startar den inte alltid, men jag är aldrig orolig för att den har gått sönder, för när den har fått vila ett tag och jag klappat lite på den så startar den så fint så, (nu startade den inte för att den har vart nerträngd i en resväska hela dagen, och det gillar han inte). så nu ska jag sätta mig och göra klart mbs-en och sen fortsätta på naturkunskapen, för det är faktist de enda jag har kvar.

om 21 dagar denhär tiden så står nog jag på trappen :) alltså tre vecker,TRE , helt sinnessjukt och 11 "skoldagar" kvar, och då räknar jag ed, studentdagen, avslutningsdagen, lekdagen och städdagarna, så det är inte mycket kvar. blir så glad när jag tänker på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0