Sista gången...

Väntar och väntar... Jag har väntat här i tre hela år, men nu känns det inte lika öde som det brukar göra, för detta är sista gången jag åker den här turen, någonsin hoppas jag. . . Man ska aldrig säga aldrig. (det är så med ånga grejer nu känns det som, sista gången jag är här och sistagången hit och dit och bla bla, ska jag börja på ett nytt kapitel? )

Och en sak till är att idag sätts betygen, inatt kl 24 00 låses dom, så nu är det försent att göra något, nu är det bara att be... :P haha, är ganska säker på vad jag har för betyg så det känns inte så farligt, mest roligt att det är över, NU börjar verkligen festen.

Nu ska jag gå och köpa nå kvällsmat på coop, jappjapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0