Sista helgen i Stöde!

Vi har äntligen laggt klart vårt pussel som ni vet, här är det iaf :)





Sen ska vi ju flytta från Stöde i morgon :D och min kära Lina och Mats kommer och hjälper oss, så idag har vi plockat ihop massa grejor och kastat saker och hållt på sådär som man gör när man flyttar. Jag känner mig ju inte så pigg (dunder förkyld) så jag blev lite stressad av att Andreas packade i saker som jag inte visste var och fråga hela tiden så jag kom på ett perfekt jobb för honom, packa porslin!!! (så jag visste var jag hade honom ett bra tag)




Sedan så dansade vi "sista dansen i Stöde" till den här låten:







Sen måste jag berätta att Andreas gjorde stopp i handfatet idag, jag sa till honom att kasta det sista tvättmedlet, så han tyckte att det var en bra ide att hälla ut den sista skvätten i handfatet, oh gissa vem det var som fick laga?
RÄTT!!! (Andreas kommentar "åå handyman" )





Sist men inte minst så har vi kollat på filmen den perfekta stormen, rekomenderar starkt den, den får AAAA av mig, en riktig gråtfilm, eller hur Andreas ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0