Sjuk.se

Jag kan ju bara tala om för alla er därute att det är värdelöst att vara förkyld. igår morse fick jag gå hem från jobbet för att jag var sjuk och så, jag ringde till amanda, så att hon fick hämta mej, jag har legat i 2 dagar snart, och det suger pung.

vi har även fotbollsmatch i alfta, men det är bara att glömma p.g.a den jävla förkylningen.

amanda har även lagt ut sin hoj på blocket idag, så köp köp.

i helgen ska vi även flytta ut ifrån stöde, fan va skönt. och sen 1 juli så ska vi flytta in i våran nya lya i gamla stan.

amanda har modevisning för mej nu, gud vad söt tjej jag har.

nej nu måste jag gå och snyta mej för 1000 gången idag.

see you later boys and girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0