Stödehelg 2

ojojoj, 3 dagar sen vi blogga, men det beror på att jag har haft familjen på besök, mamma, lina, mats, minna, wilmar, jerry, sofie, isabelle och andreas. ett riktigt gäng, och herregud så mysigt vi hade, de kom på lördag, då grillade vi korv, pratade och så, sen på söndag blev det mysfrukost, birsrta där vi var hela dagen, sen åkte jerry och sofie hem men resten följde med till stöde för att grilla innan de for, och Andreas åkte inte förän nu på morgonen. Den mat de lämnade kvar här kommer jag kunna leva på tills jag flyttar och lite till, herregud va ambisiösa de är mina syskon <3 En riktigt trevlig helg var det, en sådan behövde jag. lägger ut bilder efter skolan.

Nu är det tillbaka till verkligheten i 3 veckor till, men det känns inte så jobbigt faktist, jag känner mig ganska pepp på att höja de betyg som jag skulle kunna höja, så nu nblir det full rulle tills betygena sätts den 30/5, känns inte ett dugg skrämmande, bara förväntansfullt. jag älskar verkligen mitt studentliv och skulle gärna villa plugga tre år till faktist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0