Sköna Maj välkommen

För något år sen så fick jag veta att 99% av världens tillgångar ägs av män, (vet inte hur väl den siffran stämmer nu, förhoppningsvis är den lite mindre) och jag har alltid tyckt att det är orättvist som den femenist jag är, varför jag tänker på det nu är för att våran blogg ägs av Andreas, alltså hans epost OCH lösenord, skriver fortfarande mitt gamla varje gång. Jag kanske inte är så femenistisk ändå, jag äger ju inte ett skit...


För övrigt så har dagen varit ganska onödig, eftersom att jag inte har haft någon lektion, men det var skönt att komma till Stöde i tid iaf, så nu ska jag pröva mig på att göra bakad potatis, jag blev så sugen på det när jag handlade, så det får bli det idag när jag har mycket tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0