Vår kokbok <3


Den bästa boken jag har, Fick av mamma när jag flyttade hemifrån, tyckte att det var ganska tråkit och har inte börjat använda den förän nu, och den är GRYM...



Jaha, ugnsbakad potatis :)


Detta är en potatissticka va?


Jag ska vara ärlig, det gick inge bra att göra ungsbakad potatis, jag hade inne den för kort tid, och då blir de stenhårda i mitten. Blir ingen bild på min färdiga bakpotatis eftersom att jag skärde av de juka ätbara kanterna, så det såg inte så gott ut, men det var det :) fyllde med kräftor dill och ägg i crem frech...

Såg på fackbook att Andreas och Mats sitter och äter tårta :( jag blir avensjuk...

Jag har också kommit på varför jag och Andreas lägger oss så tidigt när vi är här uppe i Stöde, det är helt enkelt för att vi inte har några taklampor, bara i köket och på toan, så när det blir mörkt så är det bara att lägga sig... enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0