Då var det måndag igen och dax för en ny lista

Hej allihopa.

jag vet att jag är hemskt dålig på att skriva i bloggen, det har liksom blivit si och så med det sen amanda drog.

men hädanefter tänkte jag bara blogga på måndagar för att jag gör listan då.

ihelgen som har varit så har jag hjälpt vanja att flytta grejor från pappa till henna eftersom pappa ska flytta till stora stockholm nästa helg och då ska jag följa med honom och flytta och så.

sen idag så har jag tagit blodprov för första gången i mitt 30 åriga liv, för dom tror nämligen att jag har någon allergi men vi får väl se.

nu till veckan lista, den här vecka tänkte jag lista dom sämta och bästa programledarna i sverige som är det nu och har varit dom senaste åren på tv.



SÄMSTA

LOTTA ENGBERG, FÖR HON ER SÅ KLÄMCHECK OCH ÄCKLIG

LASSE BEGHAGEN, SAMMA MOTIVERING DÄR

LEIF LOKET OLSSON, USCH

LOTTA BROME, SÄMST

ANDERS LUNDIN, NEJ MEN FY


BÄSTA

HASSE ARO, GRYM PÅ EFTERLYST

ROBERT ASCHBERG, ALLTID GRYM

ADAM ALSING, HAN ÄR BRA FAKTISKT

PAUL HAUKKA, NÄR HAN JOBBADE PÅ VOICE VAR HAN BRA

TILDE DE PAULA, DUKTIG OCH SÖT


Det var allt för den här veckan, vi ses nästa vecka med nya listor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0