Det var ett tag sen!!

Hallo alla trogna läsare som är in och läser fast jag är så dålig på att blogga. dom senaste veckorna har man jobbat och sen ar vi haft lite sjukvårsutbildning på brandkåren och det är alltid roligt. och förra helgen var jag och viktor och hjälpte farsan att flytta till stockholm, så nu blir det lungt och skönt här hemma, så är det ganska lämpligt att han bor där nere så jag och amanda kan hälsa på lite. och jag och amanda ska väl förmodligen oxå flytta till huvudstaden eftersom hon vill plugga där och så. och i går så var vi i ljusdal en sväng och sen åkte vi hem till natan och tog någon stänkare, så det var lite drygt att jobba idag. HOJ HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0