Hjälp på traven

Eftersom att Andreas inte skriver här nån gång så kan jag berätta lite om hans liv. Han skulle skriva på måndagar, jo pytsen, det är onsdag nu iaf... Han bor i loos hos mamma vanja, är 30 år, jobbar extra på furan, Okej, nu ska jag vara seriös. Han har inte brytit ihop än utan mig :) många som sa, "hur ska det gå med Andreas då" men det går skitbra, tror tillochmed att han gör vettigare saker av sitt liv nu än när jag är hemma, hmm, stoppar jag honom på nå vis? Kan också berätta att det har snöat i loos för några dagar sen, mådde riktigt bra när jag hörde det för jag hade lite hemlängtan då förstår ni, så då dämpades den lite. Och så har Andreas skickat sitt första kort till mig, ett gulligt grattis kort :) och så hoppas jag att han umgås mycket med sina vänner när jag är borta, men inte för ofta så att han tar efter deras beteende ;) (skojja bara om det är någon av er som läser) sen undrar jag en sak, hur kan det vara så många som är in och läser bloggen när ingen skriver? Gillar ni Andreas så mycket? Det är ju lite gulligt men vadå... Kom ihåg att läsa min blogg med, www.Amandaochandreas.blogg.se/nyazeeland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0