Långledig

bha, jag sa att jag fick jobba mycket... Nu har jag inte fått jobba på snart 6 dagar :( tänk va skönt att ha ett fast schema att gå efter, så att man kunde bestämma vad man kunde göra då man var ledig.. Nu är det bara att ta en dag i taget, och det är inte alls rofyllt... men jag får förhoppningsvis nå jobb snart.

Har iaf underhållt mig rätt bra på mina lediga dagar, lör-sön var jag barnvakt åt lina och mats två änglar, måndag så vilade vi upp oss efter helgen och jag sydde en puff som nästan blev klar, tisdag var vi till Loos en sväng för att hämta ägarbytespappren till bilen som också blev såld och sist men inte mint idag så har vi storstädat, jag har hjälpt Rebecca att byta slang + hjul på cykeln och sen ätigt finmiddag hos mamma (och ett kvällsbad toppade kvällen) :)

Sedan så har vi såklart följt Bif -Saik, vi hoppas att det blir klart i morgon :) 
Ska jag vara ärlig så är jag inte speciellt intresserad utav hockey, jag tycker att det kan vara roligt att kolla på ibland, men jag följer det inte, och har inte så stor koll på spelarna eller så, och jag har ett lag bara för att när jag var liten så var jag tvungen att välja, Brynäs som Lina eller Leksand som Jerry, och då hade Brynäs snyggaste tröjorna, och det är jag ju glad för idag...

Imorgon blir det en utgiftsdag, ska köpa träningskort, scrapbooking- fickor och kanske en kamerasladd, eftersom att min är helt veck :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0