Flyttgröt

Idag har vi flyttat, tack för mig...

Nejdå, lite längre kan jag väl skriva, men jag är bra slut, bärt grejor sen halv 9 imorgon, men nu så är (nästan) allt färdigt. har några smågrejjor kvar i Loos, som jag ska ta på Lördag, och några ldor kvar att packa upp och lite grejjer som vi måste köpa, men det får bli morgondagens projekt, nu blir det sängen...

Men ni, det är lite mysigt att flytta också, spela lite musik, lite fikapausar och ha olika åsikter, och sen också när folk kommer hit. Först kom Lina med familj med "flyttgröt" sen hämtade vi Viktor på busstationen som gör oss sällskap ikväll/natt, och sist kom mamma och Ove med några semlor :)

Nu får det va bra för idag, gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0