Uppdatering

jaa gott folk, idag är det officiellt den första vårdagen, har ni hört på något så fantastiskt?

Några roliga saker som hänt.
Mamma och Ove har gift sig, Grattis.
Andreas ska få gå intro på hamtjänsten i Ljusdal. Grattis.
Vi ska på kryssning. Jippie.
Jag har fått en praktikplats inom mitt lastbildprojekt :) bestäms imorgon. wii.

Sådär. Förutom dessa viktiga saker så har jag även jobbat lite, och så har vi haft massa mystid, umgåts med syster och nu har jag nyss lyssnat på gamal disneymusik och haft en nostalgitripp i historien.

Imorgon är planen som så att Andreas ska till Loos för att jobba, och jag har en hel dag för mig själv :) undra vad jag ska hitta på med, men det blir nog bra, sen ska jag också på jobb, så jag njuter av min fria tid.

ps, har också haft premiärtur med min symaskin för någon dag sen, två kassar blev det, kan visa bild i morgon, är så himla trött

Tack och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0