Världen är orättvis!!

Visst är världen orättvis kan man tycka, när folk som vi har runt omkring oss som vi älskar och håller av blir sjuka av olika saker, vi ser att dom blir sämre och sämre och vi kan inget göra utan bara se på att det bara går åt ett håll, vi vill så gärna trolla så att dom blir bättre men det går inte, och då känns livet orättvist, för det finns människor runt om i världen som är ond och äcklig som får leva tills dom är 1000 år tamefan.

Mina tankar går just nu till en tant som jag tycker mycket om och har stor respekt för, mina tankar går även till min älskade flickvän.

Jag säger det inte så ofta, men jag älskar dej otroligt mycket gumman.


Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0