Ridbanans dag!!

Hoj
 
Idag har jag och min kära amanda bara haft det soft och skönt, det lät ju kinky som fan, men ni förstår nog vad jag menar, vi tog först en liten sovmorron sen lite frulle sen gick vi runt kyrksjön som alla andra svenssons.
 
Och igår var jag och tävlade på ridbanans dag med brandkåren, vi tävlade mot ridklubben och vann med 4-1 i grenar.
 
vi åkte b.la trickskidor efter häst och då gjorde jag världens vurpa och stukade lillfingret, men vad gör det, det var hur kul som helst, medans jag var och lekte var amanda i sundsvall med ove,annika och victor och förlusta sej.
 
nej nu ska jag söndags slappa vidare med min kära sambo
 
 
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0