Midsommar 2012

Hej i stugorna!!
 
Nu är midsommar över för denna gång, jag och amanda firade midsommar med våra kära vänner uppe i los, vi var hemma hos fredrik och grillade och hade det  allmänt trevligt, det var vi,fredrik,natan,per,och johan och emma, det var blandat väder som vanligt på midsommar, men vi satt ute mestadels av tiden.
 
sen på midsommardagen så jobbade jag och som tur var jobbade man kväll,man var hyfsat fyllsjuk men men, man får skylla sej själv.
 
tänk hur det är, när man jobbar är man skittrött på morron, men nu när jag är ledig så vaknade man halv 7 och kunde inte sov längre, det är så jävla typiskt.
 
jaja, nu ska jag se nyhetsmorgon i min ensamhet, amanda jobbar.
 
 
 
ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0