Veckan som gått!!

Nu tänkte jag skriva lite om veckan som har gått.

jag och Amanda har varit uppe i Los hela veckan och jobbat tametusan dygnet runt, för det har fattas folk, sen på fredagen var vi på Inez begravning, den var jättefin måste jag säga, sen efter det var vi till Hamra och åt lite grann, senare på kvällen så sov familjen Forslund med oss, så vi gjorde pizza och så.

Just nu är vi Ljusdal och tar igen oss efter en lååånnnggg vecka, igår så gick vi runt kyrksjön, jag tror att vi ska gå ett varv idag oxå, man måste ju komma igång till fotbollssäsongen, och i år ska vi spela 21 matcher, det är ju lika mycket som proffsen spelar, men det ska nog gå bra

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0