En Vecka I Turkiet Med En Fantastisk Avslutning :)

Turkiet i Bilder:





























Och i Ord: sol, bad, god mat och drinkar :)

Härligt att vila upp sig såhär innan sommarjobben, för då jobbar både jag och Andreas, och det känns alltid som att vi går om varandra, så vi nästan aldrig ses, så en veckas kvalitetstid var inte dumt :).


Klockan 14 00 landade vi med Tåget i Ljusdal, och då var det bara att sätta sig i bilen och fara till Hudiksvall, för där låg en liten hjälte och ville ut :)

TACK Mats och Lina för att jag fick vara med, det var det häftigaste jag har varit med om, och nu är jag helt övertygad om att jag har valt rätt linje. <3


"Nu kör vi"


Sen kom värkarna..


Och högerhanden


Och till sist klockan 18 23 kom en liten pojke som var 53 cm lång och vägde 3744 g.


Stolt pappa



Och fikat såklart :)


Välkommen hit <3



Sedan så somnade jag ovaggad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0