Fotboll

Hej våra kära läsare, nu ska ni få se något roligt, vi spelade mot bogården förra veckan, och dom har sammanfattat matchen på deras hemsida, här kommer några ord i från deras ledare, läs och njut.


Sammanfattning: Tyvärr så blir jag väldigt besviken på bortalaget som gnäller mycket och som snackar med våra unga spelare så att de tappar humöret. Dessutom så spelar man fult flera gånger på deras fötter och sen ser man till så att vi får varningar när domare Kjell Larsson inte hinner med. Jag tycker det är riktigt dåligt och hade förväntat mig mer av vuxna karlar. Kjell missar minst 5 givna onsider där vi hade varit sopren med Loosmålvakten, vilket är beklagligt. Jag vet att Kjell försöker men det håller inte. När dessutom bortalaget varje gång räcker upp armen och skriker offside så är det inte lätt för domare Larsson.

Tråkigt att så rutinerade spelare bara försöker att provocera våra ungdomar istället för att visa att man istället kan lira lite boll trots att man är veteraner.

Tyvärr så förekom det mycket fult snack från gästerna och en del hot mot våra unga spelare vilket inte tillhör sporten.


Det här är ju inte direkt hela sanningen, dom var minst lika duktiga på att spela fult och snacka massa skit.

hoj

Kommentarer
Postat av: jerry

Det är i div 7 det händer :D

2012-05-29 @ 15:07:21
Postat av: Anonym

Jag menar blott, det är värre än i allsvenskan

2012-05-29 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0