Föreläsningar Njurar och urinvägar + luftvägar

Ja, då var helgen gjord. Jag hade tenta på fredag kväll, och på lördag jobbade jag 7-21.30, med några timmars rast(men kunde ändå inte åka hem, så rast vet jag inte om jag vill kalla det), och igår blev det jobb 7-16 30 så när jag kom hem igår blev det middag TV och tidig tidig kväller, och glad är jag för det idag, känner mig som en ny människa :).
 
Så idag blir det skolan mellan 10-16, föreläsningar, sen ska jag möta Rebecca och så måste vi väl äta något, hon ska bo hos mig tills på onsdag, myspys :D. (funderar på att börja skriva hen, men det är kanske för tidigt att ändra på det, eller?).
 
Och om någon har försökt att få tag i mig på telefonen så har jag bara haft den på nattetid (hur fan gör man för att få iphonen att larma fast det är avstängd? tacka vetja gamla goda eriksson...) eftersom att min goa (host) Andreas har tagit min laddare med sig, men idag fixar det eftersom Frida ska ta med sin laddare till skolan, så nu är det fritt fram att ringa igen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0