Sjuklig och nybliven faster (igen)

Igår när jag kom hem så hade jag frossa, svettades, ont i huvudet och det gjorde ont att kolla åt sidan... tog 2 timmar för att samla energi för att gå till Ica och köpa mat så att jag skulle överleva några dagar till (ja, exakt så tänkte jag). och här har jag dukat upp för att slippa gå och slippa pillra fram från förpackningarna.
Idag känns det nästan lika + halsont, svullnad och snorig, skönt att kroppen försöker kämpa emot det iaf. Väldigt länge sen jag var SÅHÄR dålig, men det är bara å härda ut och vara still i några dar,,,
Annars så var gårdagen bra, jag gjorde en dugga på reproduktionen som jag fick ett poäng från godkänt, men sen hade lärarinan skrivit fel på en fråga så då fick jag godkänt :D, skönt... och sen gick jag till skolan för att kolla på en obduktionsfilm och jag trodde verkligen inte att jag skulle tycka att det var så makabert. En död människa som de sågar upp buken på liksom, eller hjärnan, när man ser personen hel och ren liksom...
 
 
Idag så fick jsg en liten tröst för min förkylning :D

Nu ska jag sluta tjata, jag tycker att det är rätt avslappnande att vara sjuk ändå, men man kunde ju få slippa att svettas...
 
Men nu till det viktiga, jag fick också ett sms igår av min bror, och de var påväg in till förlossningen :D. fick en liten adrenalinkick, tycker att det är så spännande, och imorse när jag vaknade hade jag fått ett mms på en liten bebis :D. Får hälsa på dem när jag har blivit frisk och de har kommit hem, vill ju inte smitta dem :P. Grattis till dom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0