Valet och kvalet

En helt ledig dag, gud va skönt... och långtråkigt :P. Man blir så seg när man vet att man inte absolut måste göra något, men har iaf pallrat mig iväg till gymmet en sväng, på fjärran höjder (eftersom att jag hade ett frikort där). Ganska fint gym, men inte alls som Friskis och Svettis, gamla maskiner, inte alls lika många och jag saknade vissa, trångt och mest äldre personer,( inte för att det spelar någon roll egentligen)... Så jag är lite i valet och kvalet om jag ska köpa gymkort på friskis eller fjärran, fjärran har ju bad också, det är väl det som kan väga upp lite. Kanske köper på friskis och sen köper 20 gångers badkort på fjärran. Jaja, ska spåna lite så kanske det blir av om några veckor :).
 
Har också nyss fått veta att jag måste kompletera på sinneslabben, grr va drygt det känndes, nu när vi har tillräckligt mycket annat att tänka på med,  men det är bara att bita ihop och börja skriva...
 
Sen har jag ju börjat jobba också, det har gått jättebra, men nu har jag fått tre erbjudande som jag har måsta tackat nej till, eftersom att det har varit precis då jag har haft skola, lite synd men hoppas att jag får något imorgon, så att de ser att jag verkligen vill jobba, eller på torsdag kväll eller fredag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0