Helgbilder

På fredag var vi på buspalatset och lekte av oss lite, på lördag hade vi mysdag och sedan sov Minna hemma hos mig, och då passade vi på att göra en halloweenpumpa :). Tillsist så blev det IKEA och Valbo på söndag med lite nyinhandlat, tvättställning, sopkorg, ljus, krokar och såntdär skojjsigt :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Och idag har jag varit på skolan för lite puls och blodtryckstagning, alltså en metodövning som var ganska rolig, eller lärorik är kanske det bättre ordet :). Sedan tänkte jag plugga, men nej, jag har haft en sådan pannknack hela dagen så jag orkade inte plugga mer för idag, får ta nya tag imorgon igen. Så istället för att plugga så gjorde jag en lista på saker jag vill göra innan jag dör, och just nu har jag listat 56 saker, så jag tänkte göra 100 så sen kanske vi lägger upp dom här, vissa är ju ganska privata/ilegala.. men vi får se ;), ganska roligt att göra iaf, pröva själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0