Jobbintervju!

Här sitter jag...
 
och äter blodpudding :D..
 
 
Har varit på jobbintervju idag på timvikarie- bemanningen i Gävle, min första jobbintervju någonsin, så jag var lite nervös såklart. Tror iaf att det gick skapligt, många djupa frågor. :)
 
Och så fick vi veta förska kursbetyget idag med, jag fick A, :D (skulle inte ha berättat det om jag fick lägre)
Känns skönt att få lite respons på sitt slit och morot för denna kurs med. Första kursen var ju inte alls så svår, men de bedömmer ju forfarande kvaliten på texten och sammankopplingar och sånt, så det känns skönt att veta att man gör rätt och håller kvalite på text och tal. Bara att käpma på med följande kurser, Anatomi och fysiologi nu, stort svårt ämne med många långa svåra ord...
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

DU ÄR GRYM!

Svar: Tack finaste, synd att du inte kan va här nu ( PS: har du sett va aktiv jag har blivit på bloggen?) MASSA KRAMAR <3
Amanda och Andreas

2012-10-12 @ 10:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0