Nu börjar Plugget på riktigt

Isabelle och jag som leker med min telefon :) tack för att jag har fått bott med er, saknar er lite nu när jag har flyttat, tur att vi inte bor så långt ifrån varandra!
 
 
Och som sakt, nu börjar plugget på riktigt känns det som och vad gör man inte för att lyxa till det lite med chai te? Har hämtat lite mer böcker och satt mig in i cellernas och nervsystemets underbara värld :). rätt intressant ändå och glad blir man när man förstår några termer eller samanhang.
 

Och så har jag såklart klämt in solsidan kl 20, och det är ju för roligt, rekomenderar starkt att kolla på det.
Trivs föresten jättebra i vår nya lägenhet, blir nog att flytta lite mer möbler hit på tisdag så kan jag lägga bilder sen ;)
 
Nu blir det kvällsfika och sängen för att orka upp och plugga imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0