hej igen!!

Vi är för jävla dåliga på att skriva, ja vet, men nu tänker jag skriva lite över vad som har hänt ihelgen!!
 
I lördags på dagen var vi nere i växbo med 8 tappra fotbollsgubbar och spela match mot växbo, det gick ju så där, fick stryk med 14-1, men vad gör det vi hade kul och kämpa väl.
 
sen åkte jag hem till los och hade firmafest med mina arbetskamrater på nickelvallen, det var hur skoj som helst, sen gick vi ner till posthuset och där blev det eftersläckning till 6 på möra, så man mådde som en get hela söndagen, inte nog med det, ca 9 på kvällen så fick jag dra iväg på jobb och det håll på till 5 på måndagsmorronen, och jag fick ca 1 timmes sömn innan jag skulle iväg till nästa jobb, som man var bra sliten på måndagskvällen.
 
Och nu ihelgen blir det kill helg i örnåsen, det blir nog lite fylla där med tänker ja
 
 
mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0