Tack!!!!!

Jag vill bara skriva och tacka dej min kära Amanda att du ställer upp och pluggar med mej när jag går i skolan och att du ställer upp på andra sätt och vis med allt som rör hus och hem och våra utgifter.
 
Vill bara säga att du är helt underbar och att jag älskar dej så.
 
jaja ska även säga att vi var till Ljusdal en sväng igår och hälsa på turkfamiljen, vi åt lite middag och sen åt vi lite glass och prata skit som vanligt. sen när vi skulle åka hem så fick vi åka buss för att tåget var trasigt med det gick det med, tog lite längre tid bara.
 
och skitväder här i gävle är det så då latar jag ner mej på soffan och kollar på beck medans Amanda jobbar och tjänar pengar.
 
 
hoj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0