Alla hjärtans dag :)

Kom ihåg att uppskatta alla nära och kära idag, själv fick jag te på sängen 6(!) imorse. och Tulpaner som jag ville ha. Tycker att det är fint men är för snål för att köpa bara ändå, så om Andreas ändå skulle köpa blommor så kunde han väl lika gärna köpa några jag ville ha istället för en "alla.hjärtans-dag" -bukett??
 
 
 
Och poweryoga provade jag på imorse, det kändes som att det bara var tanter (som var grym på yoga) som var där.. och så jag då som stog på ett ben med det andra i luften och försökte att ramla så smidigt jag kunde... (har alltid haft bra balans, men inte tagit vara på den så väl tydligen, för jag var kass) Men vad kan man annat göra än att skratta åt sig själv? ta inte livet för seriöst, då pallar man det inte, tips från coachen... Det gick iaf bättre mot slutet och ska nog gå några gånger till innan jag ger upp...
 
Andreas sitter och gör matte, det ser ut att gå bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0