Boxning!

Nu har jag invigt mina nya träningskläder, med lite boxning(?)... Jag gick dit, och sa till instruktören att jag aldrig vart där förut, så hon hjälpte mig att plocka ihop grejer och så, sen frågade hon om jag kom själv, "jaa"(man kom tydligen oftast dit i par), mm då skulle vi hellst paras ihop så att vi var i samma längd.. okej så när vi startade så frågade hon hela gruppen vilka som kom själv. två stycken var vi, jag och en människa som var nästan dubbelt så lång som mig, och desutom var där varje vecka, alltså kunde alla övningar utantill och var ganska uthållig. Det gick ju bra sålänge jag slog, förutom att jag höll på dö av utmattning (det är sjukt jobbigt) men sen när jag skulle ta emot slagen, herregud stackarn, jag orkade ju inte hålle emot eftersom att jag är så svag plus att det blir jobbigare när man måste hålla upp armarna. men jag ska inte klaga, det blev ju värre för han som inte fick ta ut sig som han hoppades. FY vilken pärs, i 75 minuter(tur att han var snäll och sa att jag var duktig hela tiden, annars hade jag börjat gråta, han kunde ju lika gärna sagt att han inte ville vara med en pigme..) MEN, annars var det grymt roligt och effektivt, så nästa gång ska jag tvinga med mig Andreas eller Rebecca som jag kan slå på...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hör av dig om de inte nappar, jag kanske kan följa! =)

Svar: Jaa, gud va roligt, Andreas verkade mest ha ångest över att han inte tränar alls :P
Amanda och Andreas

2013-02-12 @ 06:46:47
URL: http://sofiewallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0