Enkel mattematik? men ändå så svår...

God morgon! Vi har precis haft mysfrukost med tända ljus. Motivation?: det är ju trots allt dagen innan alla hjärtans dag :). Det var ju fettisdagen igår föresten, och självklart åt jag en semla då. Det blev på skolan eftersom att vi satt med en rapport till kl 7 på kvällen... men vi hann med hemskt mycket och den blir klar på fredag då vi syns nästa gång, så det är väl skönt. Semlan var föresten inte lika god som pappas, så det blir nog en till i helgen :)
 
Nu går Andreas till skolan, pedagogiskt ledarskap om jag inte minns fel, min lilla skolpojke. Och jag ska ge mig iväg för att jogga lite och sen köra ett pass core... (om jag orkar, har fortfarande grym träningsverk efter i förrgår).
Måste försöka orka passet iaf, vill gå ner de 6 kg som är kvar till mitt mål, har stått still sen innan jul, då slutade jag räka kalorier (glad att jag har stått still och inte gått upp igen iaf..), så nu blir det till stenhård räkning igen. Jag vill kunna säga att jag har gått ner för att jag lyssnat på min kropp och hittat mitt sätt åå bla,bla, bla men nej, det är bara att köra hårt och skita i suget, och om det ändå tar över någon gång så räknar man ut vad man måste göra för att få bort det(och göra det såklart), det är min taktik. Träna efter hur du äter (man ska inte vara vrålhungrig, men ofta är man sugen utan anledning)... Kroppen hatar att gå ner i vikt, det är ju liksom en försvarsmekanism sen lång tid tillbaka, så jag tror inte att det är farligt att vara lite hungrig ibland när man går ner i vikt...
 
(Oj vilken dubbelmoral i inlägget- semlor och träning?? har hon blivigt tokig?)
 
Nu kom Andreas tillbaka? efter 10 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0