Farmor Inez

Ett år går så fort. För ett år sedan sken solen i Loos och vi satt på din altan och solade, det var skidor på tv och dagen skulle kunna vara perfekt, men det var den inte, det var den sorgligaste dagen i mitt liv.
Jag hoppas varje dag att jag har fått ärva din härliga livssyn, din humor och din kärlek <3
I varje fall försöker jag.
Jag skulle vilja berätta så mycket för dig, att jag ska på praktik, att jag går i skolan och att jag saknar dig...
Men jag är säker på att du redan vet.
Jag skulle vilja lyssna på dig, det gjorde jag alldeles för lite...
Men jag tror att du förlåtit mig för länge sen.
Jag skulle vilja krama dig, känna din värme...
Inga mer men.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-02-28 @ 12:22:27
Postat av: Anonym

<3

2013-02-28 @ 12:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0