För att jag älskar Andreas!

En helt ledig lördag kan nog vara en av de bästa saker man kan önska sig. Det är liksom mer speciellt att det är lördag, även om man inte skulle göra något annorlunda om det vore en ledig måndag, det är konstigt det där men det ligger väl i atmosfären. Skönt att ha gjort klart ett arbete i veckan också, och gjort en arbetsdag igår och ett spinningspass, så det är kanske därför jag känner mig harmonisk med (jag är ju vågen så jag kräver balans i allt jag gör och i min omgivning, vilket dock inte märks utifrån...)

Vi har iaf varit och tippat (inte tippsat som jag sa, känner mig så dum när jag ska leka världsvan och Andreas börjar fnittra lite och rättar mig utan att håna eller ta upp det mer, det skulle jag aldrig klara om det vore tvärtom) och sen var vi på biblan och läste tidningar (Andreas nya favoritsysselsättning). 

När vi kom hem satte sig Andreas och kolla på fotboll och jag letade våran 99 sakers-lista, för att skriva dit nudistbada på nudiststrand, men hittde den inte så då började jag skriva en ny, 40 saker har vi skrapat ihop nu, och lagt den på en säker plats till nästa gång :).

Var på skrivhumör idag, så jag fortsätter väl lite till. Tänkte berätta att Andreas längtar efter sina kompisar, hur jag vet det? joo, han börjag härma dem, säger saker som de brukar säga med deras röst, T.ex."joo, nää, ioo"-Urban, "men fy fan"- Natan eller dåliga filmrepliker när han saknar Fredrik...  han är väl för go, tur att vi ska åka på skoterträffen nästa helg :) både han och jag ser fram emot det.  

 Nu tror jag inte att det var något mer jag hade på hjärtat.. Joo, jag har köpt TVÅ nya bh:ar, har dragit mig för det länge för det kan vara en av de värsta sakerna jag vet att köpa, men jag var tvungen för Andreas skull. Han följde iaf med och var smakråd, tror att han tyckte att det var måttligt roligt, men ställde iaf upp, och jag gillar han tokiga kommentarer, nej inte ord som sexig eller snygg här inte, utan farlig, kinky och tantig... På kvällen la han bh:n på snedden över brösten, så att det såg ut som att de var under varandra.

Han- tänk om du hade sånna här tuttar.

Jag- Mmm, va skulle du göra då?

Han- Men, jag skulle väl tycka om dom ändå, tuttar är ju alltid tuttar!

Jag- Jaa, en slatt är ju alltid en slatt

Han- åå ska vi kolla på moneyman?

och så blev det...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0