Lyckoönskningar till min kära,

som just i detta nu sitter och gör naturkunskapsprov... Fy stackarn, cellen, celldelning, gmo, mutationer och massa annat joll.. Vågade inte säga till honom att det är ett jävligt tungt ämne, men hoppas att han grejjar det, han verkade ha skaplig koll på det iaf...
 
Och jag borde också ta tag i mitt plugg, bah, muntlig framställning om urinkateter imorgon, så det är väl bara att sätta igång...
 
Men först ska jag nog äta lite, vet att jag inte borde eftersom att jag nyss ätigt, men har varit hungrig hela dagen, hatar sådana dagar när inget hjälper, då är det svårt att inte gå ner på ica och köpa en stor chokladkaka eller kakor eller glass...
 
Jag jobbade igårkväll föresten, lungt och skönt var det men på bussen hem var det en kille som satt och stirrade på mig hela vägen, jag blev riktigt rädd faktiskt, tänkte att han skulle mörda eller våldta mig när jag gick av, så jag började planera att jag skulle skynda mig ut precis innan dörrarna stängdes, så att han inte hann hoppa av, sagt och gjort och deandra passagerarna lär ju trott att jag var tokig. Han hoppade inte av iaf och jag klarade mig helskinnad hem, haha, man kan bli så jävla paranoid...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0