Min Amanda

Det har gått 4 år och jag är lika kär nu som jag var då, fast det är klart man är ju inte kär jämt, ibland när vi bråkar är jag inte så hemskt kär.
 
Det är tack vare henne jag sitter här i gävle nu och skriver, för det var hon som tog tag i mitt liv så jag började plugga, det är skitkul att plugga men med det kommer ångest, hjärtinfarkter och fattigdom, men om 4 år har jag nått dit jag vill.
 
Hon hade gjort en sån fin middag när jag kom hem och sen gick vi på bio och kollade på nya alfred hitch filmen, den är grym som fan. När vi hade sett på klart på bio gick vi på stan och fikade lite romantiskt så där.
 
Jag har nog aldrig älskat och haft så roligt med nån tjej som jag har haft med Amanda, vi är nog lika tokiga bägge 2.
 
 
 
Amanda håller på att träna fotboll med en snöklump, ett ämne för P50, kanske ska ta upp det med spelaransvarig vid nästa möte.
 
 
Det var allt
 
Puss och klem
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0