Ny-tyg

Har varit på biblioteket idag igen, skrällen måste vara här. Läste en tidning som heter "Skriva" och blev så himla inspirerad (med risk att låta som syrran, (Lina). Ville börja skriva en bok på engång, sy en massor och göra en massa andra kreativa saker, så därför kanske jag ska beställa kort idag. Lite manodepressiv kanske?
 
Sen var vi på stadium och köpte en ny sportbh, läste i nån tidning att man inte ska ha dem längre än 1-2 år?? (vem visste det?, har haft min i typ 1,2,3,... oj, vill inte berätta) Och man vill ju inte riskera att det blir nå fel på dem, så därför tvingade jag med Andreas än en gång in i provrummet för att vara BH-smakråd, studsandes och hoppandes frågade jag om det såg ut att passa,"ööh, det känner du väl?".. Hmm, efter fyra på och avkrånglingar så valde jag den som kändes bäst. Man kan ju tro att det var klart där, men när vi skulle gå kom jag på att jag nog skulle ha ett linne med, in igen för att pröva alltsammans på, men nää, det passade inge bra, så ut igen och hitta ett nytt linne, men då sket jag i att pröva(man måste ju leva lite farligt ibland), och det blev ju bra ändå:  
Lovar att Andreas inte behöver vara smakråd nu på ett bra tag...
 
Sist men inte minst så var vi på systemet för att ladda upp inför helgen.
Nu sitter Andreas och läser psykologi, så jag ska kanske börja med maten? (Nää, jag ska inte ljuga för er, Andreas kommer att få laga mat, skrev så bara för att det skulle bli en bra avslutning och för att jag skulle ha någon anledning att sluta skriva, blir så tomt avslut annars).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0