Om du var vaken, skulle jag ge dig, allt detdär jag aldrig ger dig, men du, jag ger dig min morgon...



Gårdagen i bilder:
Jättemysigt med mat på Texas, vi åt någon kyckling i bröd med bacon och cheddarost, jättegott(Tack för presentkortet Jerry och Sofie)... När vi skulle betala så fick vi skriva i hur mycket dricks man vill ge(om man betalar med kort), vi skrev inte i något för att vi är i Sverige och priserna var ju redan mer än väl, men när jag satte i kortet fortsatte hon att säga att man fyller i hur mycket dricks som ska ges, jag tröck på vidare och sen frågade hon om vi var nöjd med maten!!! Pinsamt och jobbigt om restauranger ska börja pressa på dricks...
En till Cider och en Öl på Cheers, Andreas demonstrerar något??
Och sen det bästa till sist: filmmys i soffan med te och nötter :) bra lördag.

 
Söndagsfrukost när den är som bäst (tänk om det skulle kunna se ut sådär varje morgon...), nu är det bara att hämta upp Andreas från sängen, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0