Skitsnack!

Går till skolan 1.5 timme innan jag egentligen behöver, duktigt värre...

Jag har gjort mina morgonrutiner och tänkte när jag satte på mascara att jag läste i någon tidning för någon dag sen det var en tjej som blev intervjuad som sa att hon sminkade sig för sin egen skull? bilket bullshit, aldrig i helvete skulle jag gå runt hemma en hel dag och ha smink, visst för att man ska känna sig trygg inför andra, men inte helt för sig själv..

Tittar på nyheterna, försäkringskassan är ju rolig också, begär beräknat dödsdatum på en cancersjuk 23 åring.. Tänker på den stackars handläggaren som skrev brevet, han/hon skämms nog nu, säkert någon ny som inte visste bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0