Brandkårsfest

I fredags hade vi brandkårsfst i Los, vi käkade lite mat och drack och hade allmänt roligt, sen efter festen drog vi ner till Tobbe på efterfest och där blev vi kvar till 5 på morronen, så igår mådde man som man förtjänande, man är alldeles för gammal för att vara uppe och röja hela nätterna.
 
Annars så börjar jag skolan i morron, lite nervös är man, det känns som man ska börja i ettan igen, men det gåt nog bra när man väl har kommit dit, ensam hemma är jag oxå nu för Amanda är och jobbar och drar in stålar till hushållet.
 
 
 
Här kommer lite bilder på festen och så är det en liten bild på Amanda
 
 
 
 
 
Mina härliga kollegor som jag har delat mycket glädje och lite sorg med genom åren.
 
 
 
 
Grabbarna grus Anders och Örjan
 
Amanda under en hög av ballonger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0