En liten summering av 2012

Året började sorgligt, det var en dag i februari som amandas farmor inez somnade in efter en tidssjukdom, sen i slutet av februari flyttade vi till en lägenhet i ljusdal där vi bodde och jobbade fram till hösten. påsken och våren var överlag bra med långfredagen och påskafton som dom riktigt stora höjdpunkterna.
 
Sen kom sommaren och då jobbade amanda i ljusdal och jag jobbade i los, vi hade en rolig sommar där vi både hann jobba och åka till turkiet, det var hur mysigt som helst, sen hann vi även med ett besök på orsa grönklitt och samma dag åkte vi gokart i rättvik.
 
Och nu i höstas så kom amanda in på sjuksköterskelinjen i gävle och vi tog vårat pick och pack och flyttade till gävle, jag var anti att flytta hit till en början men nu ångrar jag mej inte en sekund att jag bestämde mej för att flytta med. och i november kom nästa bakslag då min plast morfar ragnar somnade in efter en tidssjukdom, så både jag och amanda har förlorat en varsin familjemedlem.
 
Julen var hur trevlig som helst med julfirande på 3 håll och nyår firade vi hemma med glada vänner och sen gick vi ner på torget till 12 slaget.
 
 
det var en liten summering av 2012.
 
Vi ser ifram emot ett 2013 med nya utmaningar och resor och uppleveler och att våra vänner och familjer får vara frisk.
 
 
Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0