Morgonolycka!!

Jag höll på att dona i diskmaskinen och vips så fick jag en kniv rätt på tån, man har ju alltid tänkt att snart ramlar det ner en kniv på fötterna när jag diskar och idag hände det, tur att jag har en sjuksyster som sambo som plåstrade om mej och så.
 
Amanda har tenta nu på, lycka till älskling och själv är jag ledig ifrån skolan idag, så jag ska nog pilla mej i naveln ett tag.
 
 
 
Här kommer bilden på olyckan, ursäkta min fula fot, den är grymt ful faktiskt, med allt hår och så.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Hahaha vad roligt! Inte att du gjorde illa dig alltså, utan att du lyckades!

2013-01-18 @ 11:52:41
URL: http://sofiewallberg.blogg.se
Postat av: andreas

haha ja faktiskt, för jag har säkert tappat knivar i 30 år utan att få någon på foten, men i morse var det dags:)

2013-01-18 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0