Naturkunskap!!

Vi hade naturkunskap idag, vi hade en lektion om världens vatten i 3 timmar, jag tänkte att nu dör jag, men men sen när vi skulle ha grupparbete då kom man in ett stim så jag tror våran grupp satt och gapskrattade i en timme sammanlagt, men vi fick gjort det vi skulle göra alla fall.
 
Annars så har vi varit i Ljusdal i helgen och hälsa på hansens och forslundarna, det var trevligt, men nästa helg ska jag hem till los en sväng och hälsa på mina grabbs.
 
Och igår var vi hos nilsson/wallberg och käkade lite, det är inte så dumt att få lite mat när man är hungrig.
 
Och just nu jobbar Amanda och drar in pengar till hushållet och jag har nyss kommit från skolan, så det blir väl att ligga på soffan och klia sej i naveln.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0