skolan!!

I måndags började jag i skolan och var hur nervös som helst men nu har jag gått i 3 dagar så nu börjar det ordna upp sej, en som jag läser naturkunskap med är från sveg, så det var lite roligt, så vi blev polare från första stund. det är riktigt roligt att läsa men som sagt jag har bara gått 3 dagar än.
 
Annars så har wilmar och minna varit här och hälsa på imåndags, så då åkte vi till fjärrans badhus och bada med dom och jerry och isabelle sen efter det så var vi ner till jerry och sofie och käkade. jävligt gott.
 
Nu när jag slutade tidigt idag så började amanda sent förstårs så nu är man solo hemma.
 
Nä nu ska jag kika på lyxfällan
 
mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0