12 Timmar skönhetssömn

Har bott på ballkongen idag efter 12 timmars välbehövlig sömn.
Jag lät ganska bitter igår, men jag var faktist glad, särskilt efter min långpromenad :) men jag var liksom orkeslös och det är det värsta jag vet, blir annars väldigt lätt rastlös så jag är inte van att känna mig trött..
Svaret varför jag var så trött fick jag idag när jag vaknade och insåg att jag sovigt sjukt länge, men idag har jag njutigt av morgonen, bosatt mig i solen på balkongen och löst ganska många världsproblem.. (eller mina egna "probem" iaf)
 
Ikväll ska jag jobba på sätra hemtjänst :) Härligt att jobba, speciellt när man får cykla runt i solen, fika, träffa glada kunder och veta att man får dubbelt betalt för det (gårdagen var så iaf)...
 
Glad påsk alla föresten.
 
Och Grattis till Andreas som blir hela 32 år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0