Dagen och viktig var(else)

Dagen har varit helt sjuk, det är som att den flygit förbi samtidigt som att vi har fått en massa gjort, tror att det är för att vi inte har haft några tider och passa så därför vi har inte tittat på klockan en enda gång känns det som. Dagen har iaf gått till såhär:
Vakna
Frulle, sökte lägenheter
Mys, Sökt på ord jag inte fattade igår..
Willys och handla
Lunch
Bibliotek och plugga till högskoleprovet+ fika
Hem, packa till imorgon
Konsärhusets bibliotek för att hämta en lånebok
Middag
Disken
Och nu ska jag söka några mer lägenheter innan jag gonar ner mig i soffan med Andreas och en kopp te :)
 
Vi tänkte hälsa på Jerry och Sofie på kvällskvisten, men så fick vi höra att lilltjejen hade haft magsjuka igår, så jag vill inte riskera något när jag har praktik...
 
Sak jag vill berätta!
Jag tog ju vaccinspruta mot tbc för någon vecka sen, och de som tagit den vet hur mysigt sår det blir. Jag trodde att jag skulle klara mig eftersom det bara varigt en röd knöl, men idag så sprack den, och ut kom säkert en matsked var!! Jag som är lite knäpp tyckte ju att det var spännande men Andreas tyckte inte alls att det var lika roligt, han såg lite äcklad ut "De är ju en hel varelse däri"ha.  ha.  ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0